صفحه اصلی بلاگ اهداف تبلیغاتی در اینستاگرام: چگونه بهترین نتیجه را از جایزه دادن کسب کنیم ؟

اهداف تبلیغاتی در اینستاگرام: چگونه بهترین نتیجه را از جایزه دادن کسب کنیم ؟

اهداف تبلیغاتی در اینستاگرام: چگونه بهترین نتیجه را از جایزه دادن کسب کنیم ؟

 اهداف موفقیت آمیز از یک برنامه کامل بر اساس انتظارات اولیه شما حاصل می شود. در نظر گرفتن اهداف کسب و کار شما در طول مراحل ، به ایجاد یک برنامه یکپارچه کمک می کند که نتیجه خوبی خواهد داشت.

اهداف تبلیغاتی در اینستاگرام: چگونه بهترین نتیجه را از جایزه دادن کسب کنیم ؟

 

یکی از اصلی ترین اصول اقتصادی این است که هیچ چیز رایگان به دست نمی آید. طبق این اصل برای رسیدن به هر چیزی باید چیزی را فدا کرد. آیا این اصل در اینستاگرام نیز صدق می کند؟ اگر برنامه ای جامع ارائه دهید این کار انجام می شود. اهداف تبلیغاتی اینستاگرام جهت جذب مخاطب می توانند باعث افزایش دیده شدن برند و محبوبیت بیشتر شما شوند.
آیا در مورد چگونگی شروع هیچ ایده ای ندارید؟

در مقاله زیر ، ما به معرفی  ابزار و استراتژی و مثالهای واقعی می پردازیم. با ما همراه باشید تا از همه این موارد مطلع شوید:

 

راهکار های موفقیت

اهداف موفقیت آمیز یک برنامه کامل بر اساس انتظارات اولیه شما حاصل می شود. در نظر گرفتن اهداف کسب و کار شما در طول مراحل ، به ایجاد یک برنامه یکپارچه کمک می کند که نتیجه خوبی خواهد داشت.


1- اهداف خاص را برای هر طرح ارائه شده بنویسید
اگر می خواهید اصل اقتصادی که قبلاً ذکر شد برای شما مفید باشد ، باید اهداف مشخصی داشته باشید. با توجه به راهکار هایی که در  اینستاگرام برای کاربران در نظر میگیرید می خواهید به چه چیزی برسید؟ آیا برای صفحه اینستاگرام شما تصویری بهتر ، افزایش شناخت ، افزایش نرخ تعامل و فالوور بیشتر همراه خواهد داشت؟
با پاسخ دادن به سوالات قبلی و چند مورد دیگر می توانید به فکر اهداف خود باشید. شما اهداف خود را تعیین خواهید کرد و اقدامات خود را بر اساس آنها انجام خواهید داد. با توجه به رویاهایی که می بینید ، می توانید نوع محتوا را برای یک کمپین ، جایزه ای که قرار است اهدا کنید و چطور می خواهید اینها را تبلیغ کنید انتخاب کنید.


مثال زیر را در نظر بگیرید:
برند A یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام راه اندازی می کند تا در نتیجه صدای خود را به مخاطبان بیشتری برساند. منظور آنها از افزایش مخاطبان هدفشان افزایش تعامل در صفحه اینستاگرامشان ، دریافت لایک و نظر بیشتر در هر پست و افزایش تعداد فالوورها با راهنمایی شرکت کنندگان برای پیگیری صفحه آنها برای واجد شرایط بودن است. با تعیین اهداف مشخص و قابل اندازه گیری ، برند A به احتمال زیاد از مبارزات رقابتی خود به بهترین شکل بهره مند خواهد شد. از طرف دیگر ، شرکت کنندگان در آنچه از آنها انتظار می رود شک نخواهند داشت و با تمایل سهم خود را برای دریافت محصولات رایگان انجام می دهند.


2- درک صحیحی از قوانین و مقررات اینستاگرام لازم است داشته باشید
اینستاگرام قوانین ویژه ای برای افرادی که مایل به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در این سیستم عامل هستند ، دارد. در نظر گرفتن دستورالعمل های ارائه شده توسط آنها می تواند موفقیت کمپین تبلیغاتی شما را تضمین کند. نادیده گرفتن دستورالعمل هایی که به طور خاص برای اهداف تعریف شده است ، می تواند خطر بسته شدن توسط اینستاگرام را به همراه داشته باشد.

بنابراین ، شما چه شرایطی را نیاز دارید؟
•    شما باید اهداف ویژه ای داشته باشید. این می تواند بدست آوردن فالوور ،لایک شدن پست های خاص یا دریافت تعداد مشخصی کامنت باشد.
•    شرایط  تعیین می کند که چه کسی می تواند در مسابقه شرکت کند. آیا یک مانع سنی وجود دارد ، آیا همه مشارکت از طرف فالوورهای شما و غیره است؟
•    عدم مسئولیت اینستاگرام در قبال هیچ بخشی از مراحل کمپین.
•    تمام اطلاعات دقیق با توضیحات باید در کپشن پست اصلی باشد ، بدون حذف هیچ قسمت ضروری.
در صورت عدم وجود هر یک از موارد فوق ، اینستاگرام پست شما را حذف می کند ، و قبل از شروع کار ، به کمپین شما پایان می دهد.


3- جایزه انتخاب کنید.
جایزه ای که انتخاب می کنید قلب تپنده هر کمپین تبلیغاتی است که بدون آن هیچ یک از اهداف تعریف شده محقق نخواهدشد. اگر جایزه ای را انتخاب کنید که مورد توجه دنبال کنندگان  شما نباشد ، احتمالاً مشارکت کم خواهد بود. اگر فروشگاه شما یک فروشگاه آنلاین نیست ، می توانید رفتار فالوور های خود را تجزیه و تحلیل کرده و مواردی را که از داشتن آنها خوشحال می شوند ، پیش بینی کنید. از طرف دیگر ، اگر کالایی با نام تجاری خود را برای ارائه دارید ، کالایی را انتخاب کنید که به راحتی نتوان خرید و یا قیمت بالا داشته باشد.
ارائه تخفیف و آفر می تواند مورد پسند شرکت های نرم افزاری و استارتاپ ها باشد. برای استفاده بیشتر از کمپین تبلیغاتی خود ، می توانید با برند مشابه شریک شوید و در جذب بیشتر فالوور و مشتریان برای نام تجاری خود با آنها همکاری کنید.
به مثال زیر نگاهی بیندازید:
با همکاری برند A و برند C ، برند B مایل است برخی از محصولات را به شما هدیه دهد. با این کار ، B مایل است محصولاتی از برند های دیگر را شامل شود و محبوبیت خود را در بین پایگاه های کاربری دو نفر دیگر افزایش دهد.
برند B تنها طرف ذی نفع در این معادله نیست ، زیرا برند های A و C همان میزان تعامل و آگاهی را از کاربران برند B دریافت می کنند.
آنچه در چنین همکاری هایی ضروری است این است که کسب وکار های شرکت کننده باید از ارزش های مشابه یا نزدیک با کسب و کار اصلی برخوردار باشند. انتخاب برند های کاملاً بی ارتباط نسبت به آنچه برند و فالوور های شما عزیز می دانند ، نتیجه ای را که برای آن هدفیابی می کنید ، به همراه نخواهد داشت.

 

4- کپشن شما بلیط برنده شماست.
کپشن اینستاگرام شما شامل اطلاعات لازم در مورد شرایط ، جایزه و کلیه مقررات از پیش تعریف شده اینستاگرام است. آیا آنها باید از افرادی را در کامنت تگ کنند  یا صفحه شما را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند؟ تمام این اطلاعات باید در کپشن شما برای محتوایی که دقیقاً برای همین منظور تهیه کرده اید درج شود.
دستیابی به تعداد قابل توجهی از مخاطبان باعث افزایش جذابیت و بازدید در صفحه شما می شود. برای دستیابی به آن باید هشتگ را در کپشن قرار دهید.

عنوان مناسب کمپین جوایز چگونه باید باشد؟

مثال زیر را در نظر بگیرید:
به مناسبت 10 هزار تایی شدن در اینستاگرام ، ما جوایز موجود در تصویر را اهدا می کنیم. میخواهید برنده شوید؟ تمام آنچه شما باید انجام دهید در زیر ارائه شده است:
•    صفحه ما را فالو کنید
•    سه دوست خود را تگ و ذکر کنید که چرا جایزه را می خواهید.
•    شرکت کنندگان می توانند تا ساعت 8 عصر فردا در این مسابقه شرکت کنند.
شرکت کنندگان در سراسر کشور مجاز به شرکت در  این مساابقه هستند و هزینه حمل و نقل توسط شرکت ما پرداخت می شود.


5. برای افزایش تعامل از تبلیغات پولی Instagram و Facebook استفاده کنید
استفاده از تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا صدای خود را به مخاطبان بیشتری برسانید و تعامل را افزایش دهید. همانطور که باید جایزه شما برای مخاطبان مورد نظر شما جذاب باشد، شمابرای شرکت در کمپینی که راه می اندازید ، باید یک پیج کاربردی که علاقه مندی به محصولات شما ایجاد میکند برای افزایش تعامل از طریق تبلیغات ، داشته باشید.
برای تأثیرگذاری چشمگیرتر ، شما دو برابر جایزه ای را که می خواستید ارائه دهید ، ارائه می دهید و بر راحتی در گرفتن جایزه در ازای فالو کردن یا تگ ومنشن کردن  تأکید می کنید.


چه چیزی می تواند در طول کمپین به شما کمک کند؟
هدیه دادن در  اینستاگرام  اشکال مختلفی دارد. دلایل برنده شدن می تواند تگ کردن ، دنبال کردن ، شرکت در نظرسنجی و نوشتن کپشن باشد. خوشبختانه ابزارهای مختلفی هر یک از این راهکار ها را تسهیل می کنند. به لیست  زیر نگاهی بیندازید:


1. Sweepwidget
می توان به 6 روش اطلاعان دسته بندی کرد، Sweepwidget ابزاری مفید برای مرتب کردن مطالب پیشنهادی اینستاگرام است. با استفاده از Sweepwidget می توانید مقادیری را برای هر ورودی تعریف کنید. مثلا 1 برای کامنت ها و 3 برای فالو کردن . انتخاب برنده از این طریق بسیار آسان تر خواهد بود ، شما می توانید قبل از انتشار آن نحوه کارکرد نسخه آزمایشی را تست کنید و در صورت لزوم تغییرات بیشتری ایجاد کنید. اگر قصد دارید افرادی را از یک مکان جغرافیایی خاص وارد کنید ، Sweepwidget می تواند به محدود کردن ورودی از مکان های دیگر کمک کند. می توانید تصمیم بگیرید که ورودی ها را نادیده بگیرید و به طور تصادفی برنده ای انتخاب کنید.


2. Easypromos
Easypromos از برچسب ها ، هشتگ ها و نوشته های نظر پشتیبانی می کند. در واقع ، این ابزار به دلیل ویژگی کامنت برجسته است ، به شما این امکان را می دهد که به طور تصادفی از بین نویسندگان کامنت بیشمار زیر پست ، یک کاربر را انتخاب کنید. مرتب سازی نظرات بر اساس تاریخ ، هشتگ و تعداد موارد ذکر شده ، Easyypromos کار انتخاب برنده را ساده تر انجام می دهد. Easyypromos یک ویژگی مهلت و یک فیلتر تاریخ به کاربران ارائه می دهد تا نظرات ارسال شده پس از اتمام زمان را حذف کند.


3.Woobox
 این مورد یکی از بهترین برنامه های ارائه شده توسط بازاریابان و متخصصان شبکه های اجتماعی است. چرا؟ از آنجا که ویژگی های خارق العاده ای در مورد کامنت ها و نوشته های هشتگ ارائه می دهد. Woobox به شما امکان می دهد ورودی های هشتگ را به صورت دستی یا با فعال کردن  تأیید خودکار مدیریت کنید ، همه ورودی ها را اعم از تصاویر ، فیلم ها یا نظرات به نمایش می گذارد و آنها را در گالری واقع در نمایه شما بایگانی می کند.
علاوه بر این ، می توانید با ارائه نظرات با استفاده از ویژگی Woobox’s Instagram Comment Picker ، فالوور های خود را انتخاب کنید. چنین روشی نیاز به بررسی دوم در رابطه با انطباق برنده با قوانینی که شما تعیین کرده اید ، دارد. اگر برنده انتخاب شده تمام شرایط شما را برآورده نکرده است ، می توانید به Comment Picker دستور دهید که شخص دیگری را انتخاب کند.


4. Gleam
Gleam از چهار نوع ورودی ، مانند لایک، کامنت، هشتگ و برچسب ها پشتیبانی می کند. این پلتفرم به کاربران این امکان را می دهد تا به طور همزمان در اینستاگرام و وب سایت های خود هدیه دادن را اجرا کنند. می توان کمپین ها را تقسیم کرد تا کاربران را ملزم به انجام وظایف خاص در Instagram و ادامه در وب سایت کنند.

 

کلام اخر
اگرچه ممکن است دادن محصولات رایگان تصمیمی سخت از نظر اقتصادی به نظر برسد ، اما مزایایی که می توانید از  اینستاگرام بگیرید بسیار بیشتر از هزینه و جنبه های منفی آن است. ارائه یک طرح کاملاً مناسب برای هدیه دادن در اینستاگرام به شما کمک می کند دوره کمپین را ادامه دهید و با موفقیت به اهدافی  که می خواهید  برسید.

 

 



نطرات کاربران


احمدرضا برفرازی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۴:۲۵:۱۷
متن تستتتتتتتت.....
بدون نام
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۴:۱۵:۴۵
sdfsdfsdf
12
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۲:۱۸:۴۹
12

ارسال نظر



ثبت سفارش